DETAILNÍ INFORMACE

Klient: NOWACO
Délka: 30 sec.
Autor: Radek Sloup
Režie/kamera: Alexander Šurkala
Produkce: Pavel Prejda / FilmServis

Natáčecích dnů: 2
Typ snímání: film
Lokace: California, USA

Tento spot vznikl jako reakce na změnu strategie brandu. Takřka přes noc přestala naší cílovou skupinou být mládež a staly se jí mladé matky. Co nabídnout ženám ve věku 25-35 let jako impuls k nákupu zmrzliny?
Něco letního, něco sexy, něco dynamického…
Při tvorbě se nám jako první vybavily kalendáře svalovců do půl těla, v montérkách, přenášející pneumatiky v autoservisu. Myšlenka svalnatých chlapíků se nám zalíbila a zbývalo jen vymyslet propojení se zmrzlinou a prostředí, kde právě takoví mladíci ukáží své přednosti, aniž by museli zvedat činky v lese. No a přesně tak jsme stvořili zmrzlináře. Tento spot otevřel celou novou kapitolu komunikace značky Mrož.

Related Projects