DETAILNÍ INFORMACE

Klient: NOWACO
Délka: 30 sec.
Autor: Radek Sloup
Režie/kamera: Alexander Šurkala
Produkce: Pavel Prejda / FilmServis

Natáčecích dnů: 2
Typ snímání: film
Lokace: California, USA

Tento spot vznikl jako reakce na změnu strategie brandu. Takřka přes noc přestala naší cílovou skupinou být mládež a staly se jí mladé matky. Co nabídnout ženám ve věku 25-35 let jako impuls k nákupu zmrzliny?
Něco letního, něco sexy, něco dynamického…
Při tvorbě se nám jako první vybavily kalendáře svalovců do půl těla, v montérkách, přenášející pneumatiky v autoservisu. Myšlenka svalnatých chlapíků se nám zalíbila a zbývalo jen vymyslet propojení se zmrzlinou a prostředí, kde právě takoví mladíci ukáží své přednosti, aniž by museli zvedat činky v lese. No a přesně tak jsme stvořili zmrzlináře. Tento spot otevřel celou novou kapitolu komunikace značky Mrož.

Related Projects
Kontaktujte nás

Pokud se vám nedaří dovolat na naše telefony, tak to už musí být. Samozřejmě nás to mrzí. Nechte nám prosím zprávu a my co možná nejdříve ozveme.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search