Kdyby byl svět ideální…

…značky a společnosti by samy a správně identifikovaly své potřeby. Nemusely by nutně do svých výdajů zahrnovat externí dodavatele, nabízející šablonová řešení.
Reklamní agentury a studia, by pomáhaly klientům revidovat jeho myšlenky a oblékat je dle posledních kreativních trendů. Staly by se tak expertními rádci.

Jenže svět ideální není.

FILOZOFIE

Odeberte jednu ze složek a zapomeňte na slovo úspěch.

Reklama a marketing nejsou raketové inženýrství. V mnoha ohledech jsou intuitivní a mnoho velkých značek uspělo s pouhým selským rozumem. Protože je marketing mladý a trendy obor, příliš rychle se v něm střídají lidé a následně pak nemohou těžit ze svých zkušeností.
My pomáháme svým klientům najít jistotu ve svých myšlenkách a lidech. Pomáháme našimi zkušenostmi vytvářet kompaktní a smysluplné kampaně. Jsme tu abychom našim klientům pomohli zrekapitulovat svůj stávající přístup k propagaci své značky nebo produktu a pomohli jim vykročit znovu, správnou nohou, přímým směrem, levněji a lépe.

SERVIS

Strkejte nám prosím do všeho NOS.

Jsme odlišní díky našemu přístupu. Nepotřebujeme jen jednorázově zobchodovat naše znalosti, snažíme se pochopit podstatu. Chceme být klientům tak blízko, jak nám sami dovolí. Dokážeme klientovi poskytnout služby fullservisové agentury, ale stejně tak může klient profitovat na partnerství s námi, když se mu staneme rádcem, který internímu týmu pomáhá sestavit zadání pro stávající agenturu. Edukujeme, pomáháme hodnotit a kontrolovat oprávněnost nákladů.

POSLÁNÍ

Sjednotíme hlasitost reklamních TV spotů s filmy a ostatními pořady.

Chceme pomoci našim klientům k měřitelnému úspěchu, ale přitom být fér k zákazníkům. Chceme vymýtit přihlouplost a prvoplánovost, které již dávno přestaly na zákazníky zabírat. Chceme vytvářet kampaně, které budou spotřebitele bavit a rádi si na ně vzpomenou. Chceme dodržovat smyslovou hygienu a neútočit na zákazníky stylem limitně se podobajícím lobotomii. Chceme zákazníkovi prodat a ne mu “to” narvat za jakoukoli cenu.

Chceme svým klientům ukázat, že méně znamená více anebo, že být jedničkou na trhu neznamená, že vás davy zbožňují.

Nebaví vás sestavovat agenturní briefy? Nevadí. Prostě se sejdeme a vy nám to řeknete.
To by mělo stačit.

Kolik a kde mohou klienti
s námi uspořit?

Komunikační strategie
30%
Kreativní návrhy
30%
Agenturní fee
50%
Produkční náklady
40%
Hodinové sazby
35%
Nákup médií
30%
Kde úspory vznikají?
Je to především v samotné volbě subjektu, který pro vás pracuje. Platí zde pravidlo, nechoďte s kanónem na zajíce. Vaše potřeby stejně kvalitně a mnohem levněji může vyřešit menší studio. Obrazně řečeno, kvůli výměně oleje na vašem voze, také nevoláte celou stáj formule 1 a pokud ano…
V přímém důsledku počítejte s tím, že budete muset investovat mnohem více peněz, času a úsilí. Vaše zakázka totiž bude v takovém případě prostupovat byrokratickým aparátem, kterému se říká “organizace” a to chce svůj čas, peníze na všechny ty lidi a sem tam informace prostě nedoteče a budete jí možná muset zopakovat.