Fotograf – zbytečnost

 In foto, post-ed

Myslím, že ta tam je doba, kdy reklamní kampaň znamenala fotograf a focení. Tuto dobu vystřídaly Royalty Free fotobanky a ty po určité době byly zcela logicky vystřídány vyhledavačem Google. Tam totiž jsou fotky zdarma a nemusí se platit ani to nezbytné minimum, stačí se řídit heslem, CO NEMÁ VODOZNAK, NEPATŘÍ NIKOMU. Blábol, ale ve spoustě firem je to kultura a folklor. Ať si již myslí kdokoli cokoli, tak všechny tyto kanály a zdroje k vám mohly s trochou vyhledávání doručit slušné či profesionální výstupy. Nicméně trendem poslední doby je heslo, že se smartphonem a filtrem Process, který je primárně spjat s instagramovými fotografiemi, je fotografem vlastně každý. A protože v reklamě pracuje každý, kdo ví, co je inzerát a billboard či internetový skyscaper, tak se stále více kampaní plní divnými fotografiemi. Rozhodně se však nejedná o fotohipsterství ani o cool záměr. Je to amaterismus a plivanec do tváře všem, kteří se reklamní řemeslo snaží dělat tak, jak se má. Co nás asi čeká dál?

Recent Posts
Kontaktujte nás

Pokud se vám nedaří dovolat na naše telefony, tak to už musí být. Samozřejmě nás to mrzí. Nechte nám prosím zprávu a my co možná nejdříve ozveme.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search