Fotograf – zbytečnost

Myslím, že ta tam je doba, kdy reklamní kampaň znamenala fotograf a focení. Tuto dobu vystřídaly Royalty Free fotobanky a ty po určité době byly zcela logicky vystřídány vyhledavačem Google. Tam totiž jsou fotky zdarma a nemusí se platit ani to nezbytné minimum, stačí se řídit heslem, CO NEMÁ VODOZNAK, NEPATŘÍ NIKOMU. Blábol, ale ve spoustě firem je to kultura a folklor. Ať si již myslí kdokoli cokoli, tak všechny tyto kanály a zdroje k vám mohly s trochou vyhledávání doručit slušné či profesionální výstupy. Nicméně trendem poslední doby je heslo, že se smartphonem a filtrem Process, který je primárně spjat s instagramovými fotografiemi, je fotografem vlastně každý. A protože v reklamě pracuje každý, kdo ví, co je inzerát a billboard či internetový skyscaper, tak se stále více kampaní plní divnými fotografiemi. Rozhodně se však nejedná o fotohipsterství ani o cool záměr. Je to amaterismus a plivanec do tváře všem, kteří se reklamní řemeslo snaží dělat tak, jak se má. Co nás asi čeká dál?

Recent Posts